Waiting for artist's idea

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

A doboz alja...

2011.09.11. 13:44 csokitorta

A szeptember immáron 19 éve mindig valami újnak a kezdete. Minden év másvalamiért új: kezdődött az ovi, iskolába mentem, iskolát váltottam, gimi, majd a az otthonról elszakadás és az egyetem. Mindnek hátterében az új dolgok kipróbálása, a régi barátok viszontlátása és valahogy minden évben, egy új projekt is ott volt. 

Ez a blog pont egy ilyen váltás miatt lett hanyagolva. 3 éve egyetemista lettem Prágában, a Károly Egyetem matematika-fizika karán...Pénzügyi matek...na ez nem sétagalopp és szabadidő sincs mellette sok. Az elején meg kellett tanulni csehül, majd jött a vizsgaidőszak...Következő évben a prágai magyar diákszervezetre áldoztam a felesleges szabadidőmet, majd tavaly újra kezdődött a blogolás, a Körkép nevezetű szlov-magyar blogportál kultúrrovatát kezdtem ráncba szedni. De valahogy a régi notorikus zene-őrület nem jött elő egészen júliusig. Akkor elmentem Pohodára és az ott megnézett 2. koncert környékén jutott az eszembe, hogy nekem ez a zenebuzulás magas fokon mennyire hiányzik. 

A Körkép, és a baráti köröm nem mindig viseli el a zenei őrületeim, viszont én sem, hogy magamban tartsam egy-egy új felfedezettem. Erre keresve a megoldást ugrott be ez a blog pár hete. A végső lökés akkor jött, amikor a pár nappal ezelőtti költözködésem során az egyik dobozom aljáról előkerült egy mosómedve. 3 éve a logikus gondolkodásra vagyok beállítva, így hiszem, hogy véletlenek nincsenek, mindenre van kézzel fogható magyarázat, szóval ezt felfogtam egy isteni jelnek, tehát mosómedvés blog mától hivatalosan belőve!

A régi cikkeim ne keressétek, egyenlőre nem tartom őket vállalhatónak. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://unatkozik-vegyenmosomedvet.blog.hu/api/trackback/id/tr23217869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littledolnik 2011.09.11. 16:38:16

Pompás, pompás...! :D

zsóka_eszter 2013.10.23. 11:28:00

egy tavalyi füzetembe vki által felfirkantva találtam pár órája a blogcímet, azt hiszem, véletlenek tényleg nincsenek, jó írások, előszedhetnéd a zenebuzulót magadból újfent :)
süti beállítások módosítása