Waiting for artist's idea

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Buliajnáló- ROXY

2008.10.12. 23:12 csokitorta

Mindenféle koncert és klubbajánlókat olvasva a Roxy rég felkeltette az érdeklődésemet. Amilyen előadók megfordultak itt, rossz hely nem lehet, sőt!!!- gondoltam és eldöntöttem, hogy Prágában járva okvetlenül felkeresem. Most pedig, hogy ide kerültem mint egyetemista, az első adandó alkalommal felkerestem.

A klubb elég jó helyen van turistaszempontból- nem messze az óvárost özpontjától- pár utcányira a zsidó városrésztől.

Külsőre putri egy helynek tűnt, sajnos befelé haladva ez a kép nem javult. Ahhoz hogy bejusson az ember át kell jutnia két morcos biztonsági őrön- akik a lányokat nem kutatják át- hogy valami pozitívumot is említsek. A klubb 3 emelettel rendelkezik- egy nagy koncertteremmel (ahova fogalmam sincs hogy nyomtak be egy Primal Scream-te vagy majd hogy fog elférni a Pendulum). Van csocsó- terem, jegesmedvés ülőrész- a világitó jégtömbimitációknál már csak a műanyag jegesmedve volt viccesebb.

A közönséget tekintve főleg a turisták vannak túlsúlyban és mérhetetlen mennyiségű drog fogy- a koncertterembe belépve jóformán hátraestünk a tömény fűszagtól. Ezen kivül volt még áldozataira leső 50es meleg uriember is, szóval a társaság fiú része (rajtam kivül mindenki) egy kissebb sokkon is átesett(hozzáteszem, ezzel nem a melegeket, hanem az ilyen fajta viselkedési kultúrával rendelkező embereket bírálom).

Kissé csalódtam a Roxyban- többre számitottam. Igaz, esélyes, hogy ha egy nem plagizáló indie banda (ami azt illeti lopni azért jó helyekről loptak) és egy sokadosztályú DJ játszik (a beszívott tömegnek ő is bejött) akkor lehet tetszett is volna.

részletes klubbtörténelem, programajánló és fotók itt

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://unatkozik-vegyenmosomedvet.blog.hu/api/trackback/id/tr70710785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

massey ferguson 2008.10.13. 17:05:06

jé, lesz gus gus nemsoká.. arra azért érdemes elemenni

csokitorta 2008.10.13. 19:02:59

igen, azt én is néztem, de pont akkor vééégre megyek haza, tehát kihagyom
süti beállítások módosítása